
ارور 53 در هنگام ریستور یا آپدیت آیفون یا آیپد و کارهایی که باید انجام دهید.
درباره ارور 53
اگر میخواهید آیفون یا آیپد خود را با سیستمعامل macOS Catalina 10.15 در Finder یا در MacOS Mojave 10.14 یا نسخههای قبلتر یا کامپیوتر با آیتونز (iTunes) آپدیت یا ریستور کنید، ممکن است خطای 53 را در کامپیوتر خود مشاهده کنید.
برای هر کسی که قبل از فوریه 2016 خطای 53 را تجربه کرده باشد، اپل یک بروزرسانی در iOS 9.3 را منتشر کرده است تا امکان ریستور موفقیت آمیز دستگاه با استفاده از مک (Mac) یا کامپیوتر وجود داشته باشد.
آنچه که باید انجام دهید
1. مطمئن شوید که مک (Mac) شما از آخرین بروزرسانیهای نرم افزاری برخوردار است. اگر از آیتونز (iTunes) استفاده میکنید، مطمئن شوید که دستگاه شما آخرین نسخه آیتونز را دارد.
2. دستگاه خود را با کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.
3. وقتی گزینه ریستور یا آپدیت را مشاهده کردید، روی آپدیت کلیک کنید. کامپیوتر شما سعی میکند بدون پاک کردن دادهها، مجدداً نرم افزار را نصب کرده و دستگاه شما را بازیابی کند.
4. اگر نمیتوانید از صفحه آرم اپل عبور کنید، دستگاه خود را ریستارت کنید. وقتی گزینه ریستور یا آپدیت را مشاهده کردید، روی ریستور کلیک کنید.
5. وقتی صفحه سلام دستگاه خود را مشاهده کردید، برای راه اندازی دستگاه خود مراحل روی صفحه نمایش را دنبال کنید.
- اگر قبلاً از دستگاه خود نسخه پشتیبان تهیه کردهاید، میتوانید این بکاپ را روی دستگاه خود راه اندازی کنید.
- وقتی صفحه Touch ID را مشاهده کردید، روی تنظیم Touch ID برای بعد (Set up Touch ID later) ضربه بزنید.
6. اگر Touch ID روی دستگاه شما قبل از مشاهده خطای 53 کار نمیکرد و پس از آپدیت یا یستور دستگاه، این ویژگی همچنان کار نمیکند، برای عیب یابی دستگاه به یک تعمیرکار معتبر مراجعه کنید.
اگر هنگام نصب iOS 9.3 یا ورژن بالاتر خطای 53 را مشاهده کردید، مطمئن شوید که کامپیوتر شما میتواند با سرورهای اپل ارتباط برقرار کند یا کامپیوتر دیگری را امتحان کنید.
- اگر ریستور به پایان نرسید و اروری غیر از ارور 53 مشاهده کردید، این مطلب را مطالعه کنید.
- برای ریستارت دستگاه خود، دکمههای Sleep/Wake و Home یا Side را فشار داده و نگه دارید تا دوباره آرم اپل را ببینید.